26 November 2019

Equitana Auckland - Day 3

Equitana Auckland 3rd event day, I wanted to see how is Sport Horse Auction is. Auctioned horses were mostly Warmblood horses.

Equitana Auckland イベント3日目、私たちはスポーツホースオークションを楽しみにしていました。もしかするともしかしてアラブ馬がいるかもしれないと思ったからです。
残念ながらウォームブラッドでした。
とはいえ、どの子も素敵な馬達でした。





Also, we went to watch Jumping competitions. However due to last minutes change of timing, and we didn't check updated time table on that day, we missed what we wanted to watch.

その他のプログラムは障害飛越などがあり、1.35メートルの障害飛越を楽しみにしていたのですが、当日に時間変更があったのに気づかず、時間に行ってみればまだ1.1メートルクラスの表彰式をしていました。残念です・・・。

とはいえこの日もSir Mark ToddのデモやRDAのデモなどがあり馬で盛りだくさんの一日でした。