15 August 2021

Staycation @ Dusit Thani Laguna Singapore

Staycay at Dusit Thani Laguna Singapore.
I was upgraded to terrace rooom.

This is first Dusit Thani in Singapore, building is together with Laguna Country Club.
I booked direct from hotel website and included breakfast, minibar and SGD30 in-house F&B credit at restaurant per stay.

Room amenities were standard of 5 star hotel, such as slippers, bathrobe and bathroom amenities.
Coffee is Lavazza coffee maker and tea is Lonnefeldt.

飛行機が見たい+ホテル泊まりたい=Dusit Thani Laguna Singapore。
ということでステイケーションしてきました。

テラス付きの部屋にアップグレードされました。
このホテル、フロントは2M階でテラス付きの部屋は1階という作りです。プールアクセスの部屋も1階です。

シンガポール初のDusit Thaniブランドで、建物はLaguna Country Clubと半々になっています。
部屋の作りはコンテンポラリーでSt Regisっぽい絵が壁に。
アメニティは5★ホテルの一般的なもので、スリッパ、バスローブ、歯ブラシとバスルームアメニティは一通りありました。

ホテルウェブサイトから直接予約したので、朝食、ミニバー、SGD30のレストランでの飲食クレジットがついてきました。

コーヒーはLavazzaのカプセルシステム、紅茶はロンネフェルトでした。