13 August 2020

Yotel Air Changi

Yotei Air Changi is located 4th floor at Jewel Changi Airport.
Their main target customer is transit traveler thus room is very small and no window.
However, it will be ideal for transit traveler for quick rest as this hotel offers hourly (4 hours minimum I assume) booking.
Room has no slippers and bathrobe, other than that, there is bath towel, dental kit, hair dryer, shampoo, body foam and bottled water.
On top of that, there is kit which contains hand sanitizer and alcohol wipe for hygiene (I assume this is specially arranged due to COVID-19).
Yotei Air Changi

Yotel AirはJewel Changi Airportに位置し、主にトランジット客をターゲットにしています。
なので、最低4時間からのデイユース的なことが可能です。
部屋は10平米程度とかなり狭く窓もありませんが、トランジットがメインなら特に問題なしと感じました。ベッドの下には大きなスーツケースも入るスペースがあります。
アメニティはスリッパ、バスローブなしでした。シャンプー、ボディフォーム、歯ブラシ、ドライヤー、ペットボトル水はありました。
また、COVID-19の対応でかサニタイザーとアルコールワイプがありました。