28 September 2019

Air New Zealand Regional Lounge @ Wellington Airport

Before heading back to Blenheim, we had relaxed time at the Airport Lounge.
For this time, we could only entered into Regional lounge (Previously I could enter both regional and domestic) due to one is being after security screening which our flight is not going through it).

I was looking very forward to their Barista made Cappuccino while Shiu-Bo was looking very forward to PANHEAD craft beer.

The lounge is pretty small, till almost full with passengers and food varieties are slightly less than that of in Auckland's.

ブレナムへのフライトを待つ間、ウェリントン空港でニュージーランド航空のラウンジでゆっくり過ごしました。
ウェリントン空港には国内線用ラウンジが二つありますが、一つは保安検査を通過した後にあり私たちのフライトは保安検査が必要ない便だったので一か所だけ行きました。

私はなんといってもラウンジのカプチーノ目当て、シウ坊は地元のPANHEADというクラフトビールが目当てでした。
ウェリントンのラウンジの食べ物はオークランドのそれより少し少な目で、ラウンジも結構込み合っていました。





Snacks and Sweets.
軽食やデザート。


アルコール類


ビール。


カプチーノ!