14 September 2019

Air New Zealand Domestic Lounge @ Wellington Airport

Flight from Wellington to Blenhiem is about an hour after arriving from Auckland.
Therefore I headed to Air New Zealand Domestic Lounge.

The lounge is currently undergoing renovation and they offer temporary lounge somewhere nearby.
Due to this reason, food they offer is quite different from what you see at other lounges.
Varieties were Sushi rolls, pre-packed sandwiches, pastries and bread rolls, some desserts and some savory items.
I did not see any difference in beverages. Although it is temporary, really temporary but there is barista prepared coffee.

オークランドからウェリントンに到着し、ウェリントンからブレナムまでのフライトまで約1時間あったのでウェリントン空港のニュージーランド航空ラウンジに寄りました。

現在ラウンジの改修工事中のため、仮ラウンジで、食べ物は通常ラウンジに比べると少な目でした。
何故か種類の多い巻き寿司系(笑)サンドイッチは普通にお店で売られているサイズでした。それにデザート系やしょっぱい系とスナックなど。

飲み物は他ラウンジと同じで、仮ですがバリスタさんが淹れてくれるコーヒーもありました。