23 August 2019

ANA lounge at Haneda Airport International Terminal

Looked over nice night view at Haneda Airport International Terminal...
Although it's hot, wind blow away heat and humidity.

夜の羽田空港国際線ターミナル展望デッキからひたすら飛行機を眺めました。
真夏ですが熱気と湿度を心地よい風が持って行ってくれるため、快適でした。

ランウェイのライトや飛行機の往来。
いつまで見ていても飽きません。





Took bath at ANA lounge, noticed that bath amenities has been changed to bottle type from one time use type. Also, hair drier changed to Dyson's.

深夜便のためANAラウンジでシャワーを利用しましたが、シャンプーや化粧水などのアメニティが使い捨てから詰め替えタイプに変更されていました。
エコへの取り組みでしょうか。
また、ヘアドライヤーがダイソンのものに変更されていました。