29 March 2019

Singapore to Auckland

Flight from Singapore to Auckland is about 10 hours flight, we will not fly to anywhere after this flight and It will be one way flight, we choose to redeem business class for it.

Departing time is late morning andShiu-Bo had Laksa, as he will be missing all the local delights for the time being. I had my usual breakfast.

シンガポールからニュージーランドはオークランドへのフライトは、しばらく海外旅行に行く予定がない、片道、そして10時間程度のフライトのため、奮発してビジネスクラスの特典航空券を利用しました。

出発時間は午前中、シウ坊はしばらく味わえないラクサを2杯も食べてました(笑)。
私はいつも通りの朝ごはん。





Our fleet is B777-300ER with our favourite seat.
Say good bye to Singapore. A little special flight for us this time.

機材は大好きなB777-300ER、シートはNext Genシートです。
しばらく乗りおさめになるフライト、楽しみと同時にシンガポールからも離れるので少し寂しいような、複雑な気持ちでした。