11 November 2016

Singapore to Hong Kong - Brunch シンガポールから香港-ブランチ

Inflight meal was brunch.
搭乗便の機内食は時間的にブランチでした。



Passengers can choose either Carrot cake or Vegetable Frittata.
キャロットケーキかフリッタータから選べました。



Carrot cake was loaded with many prawns. It doesn't look like "Singapore" Carrot cake...lol.
Chocolate mousse was very heavy cream and I enjoyed it a lot! (Shiu-Bo shared with me).
キャロットケーキは、とてもエビがたくさん乗ったちょっと「全然らしくない」キャロットケーキでした。
デザートのチョコレートムースが私好みのどっしりムースでした♪
(シウ坊に半分もらった)

I actually pre-ordered Vegetarian meal as usual.
私はベジタリアンミールを頼んでました。



It is western strict vegetarian and I think it was first time served rice in this category.
Pretty tasty, but I felt that it was slightly saltier than my normal western vegetarian meal.
豆&コーンご飯。ウェスタンベジタリアン系でご飯に出会うのは初めてでした。
味付けもなかなか。いつものベジタリアンよりちょっと塩味が強めだったかな?